۱۳۹۰ دی ۲۹, پنجشنبه

تبريک علي کريمي به اصغر فرهادي



علي کريمي با اشاره به موفقيت بين المللي فيلم اصغر فرهادي را افتخاري بزرگ براي همه ايرانيان ناميد.
خبرآنلاين - علي کريمي ستاره فوتبال کشورمان هم موفقيت سينماي ايران در گلدن گلوب را تبريک گفت.

علي کريمي با اشاره به موفقيت بين المللي فيلم اصغر فرهادي را افتخاري بزرگ براي همه ايرانيان ناميد. او که خود يکي از موفقترين لژيونرهاي فوتبال ايران است مي گويد:«من مراسم اهداي اين جوايز را نديدم ولي وقتي شنيدم که فيلم جايزه اصلي مربوط به بهترين فيلم خارجي «گلدن گلوب » را برده خيلي خوشحال شدم. واقعا اين که يک ايراني به چنين موفقيتي دست پيدا کند يک اتفاق مهم است و فکر مي کنم همه مردم کشورمان از اين موفقيت بزرگ سينماي ايران شاد هستند.»

او ادامه مي دهد:«اين جايزه متعلق به همه مردم ايران است. به عنوان يک ايراني افتخار مي کنم که سينماي ما چنين آثار فاخري دارد. فيلم فرهادي فوق العاده است. من خيلي اهل سينما و فيلم ديدن نيستم فقط وقتي ترغيب به فيلم ديدن مي شوم که همه درباره يک فيلم ، حرف مي زنند و از آن تعريف مي کنند. براي همين هم بود که فيلم جدايي نادر از سيمين را ديدم. البته متاسفانه فرصت نشد که براي تماشايش به سينما بروم اما وقتي سي دي فيلم آمد ، فيلم را گرفتيم و تماشا کرديم. واقعا از تماشايش لذت بردم و فکر کنم يکبار هم دوست خبرنگاري درباره اين فيلم پرسيد که گفتم واقعا از تماشايش لذت بردم. من به عنوان يک تماشاگر عادي ، اين فيلم را خيلي دوست داشتم و فکر مي کنم اين حس را خيلي ديگر از مردم هم داشتند. بعد هم که خبر موفقيتش را در يک جشنواره مهم بين المللي شنيدم ، واقعا خوشحال شدم و لذت بردم.

واقعا به اصغر فرهادي تبريک مي گويم به اينکه او هموطن ماست و توانسته به عنوان يک فيلمساز ايراني ، به چنين موفقيتي دست يابد ، افتخار مي کنم و از صميم قلب به او تبريک مي گويم.»

البته کريم وقتي مي شنود که فيلم فرهادي به جمع 9 فيلم ابتدايي آکادمي اسکار راه يافته ، مي گويد:« راستش اميدوارم او با فيلم ارزشمندش ، خيلي زود جايزه اسکار را هم براي کشورمان کسب کند. اگر اين اتفاق بيفتد ، سورپرايز بزرگ ديگري براي مان بدست آمده . گلدن گلوب جايزه ارزشمندي است اما اميدوارم که مثل اين جايزه ، « جدايي نادر از سيمين » اسکار را هم که شايستگي اش را دارد ، بدست بياورد.»

کريمي در پايان مي گويد:« خوشحال مي شوم اگر فرصتي بشود تا آقاي فرهادي را از نزديک ببينم و اين موفقيت بزرگش را به او ، همکارانش و سينماي ايران تبريک بگويم. فيلم او کاري کرد که همه مردم ايران به سينماي کشورمان افتخار کنند. اميدوارم که اين روند موفق در سينماي ايران ادامه داشته باشد . دوست دارم اصغر فرهادي را ببينم و به او بگويم افتخار مي کنم که شما يک ايراني هستيد.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر