۱۳۹۰ بهمن ۱۰, دوشنبه

همبستگی ئه بالاترینی ها ستایش شدنی است

دیروز روزی بود که برای چندمین بار یک نخاله آمد و نظم لینک های بالاترینمان را خدشه دار کرد و نمی دانست که بالاترین به تمام بسیط بودن عقاید عضو هایش همبستگی جداناشدنی با هم دارند .
این ارازل که بی شک از بطن نظام قاتل و جانی آخوندی سرچشمه می گیرند خیلی چیزها می دانند ولی این را نمی دانند که بر و بچه های خوب بالاترین با هر عقیده و روش و مرام و اندیشه ای که باشند اگر گوشت همدیگر را بخورند استخوانش را بیرون نمی اندازند و همه و همه کمر به نابودی جمهوری اسلامی بسته اند که سردمدارش آخوند قاتل خامنه ای و سگ هایش سپاه و اطلاعات است .
جالب این است این آدم ها از آنجا که خودشان به دنبال فحشا و تجاوز بودند و هستند گمان می برند همه مثل خودشانند و با لینک های به اصطلاح سکسی وارد می شوند که به اهدافشان برسند ولی بی شک کور خوانده اند و گواه تمام منفی هایی هستند که از بالاترینی ها گرفتند و خواهند گرفت .
این آدم ها که  با لینک های فاسدشان وارد می شوند آدم حس می کند تنها نیست در میان این همه تشتت اندیشه ی سبز ...
از اینکه در بالاترین هستم و دوستان خوبی چونان بالاترینی دارم به خودم می بالم و آرزو می کنم به زودی زود همه با هم در وطن عزیزمان کنار هم با صلح و آرامش با هر اندیشه و قوم و کیشی زندگی کنیم و این فاسدان را به زباله دان تاریخ بفرستیم.
همین و لا غیر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر