۱۳۹۰ آذر ۱۳, یکشنبه

دایناسور رژیم دجال


سید علی : محمود چاخان

مموتی : درد و بلات بخوره توی فرق سر مموتی .. جونم ؟

سید علی : مزه نریز پدر سگ ... با این یارو پیری چی کار کنیم ؟

مموتی : هه هه هه  دیگ به دیگ می گه روت سیاست ... علی چلاغ تو خودت پات لب گوره ...

مجتبی : ( از پشت پرده می آید بیرون ) اوهوی ... مرتیکه ی پخ ... چاخان ؛ کوتوله ، با پدر من در ست حرف بزن

مموتی : اه ... شما پشت پرده بودی ؟ ناقلا ..

مجتبی : عجب پر رو یی هستی تو پدر سگ ...

مموتی : با من بودی ؟

مجتبی : پ ن پ  با پدرت بودم ، با ننه ات با داداشت با خاندانت ...

مموتی : آهان ... فک کردم با من بودی ... بی خیال

سید علی : باز که شما افتادین به جون همدیگه ... با همین کاراتون دشمن شادمون می کنید دیگه ... فکری به حال این پیر خرفت مملکت بکنید

مموتی : ( می خندد ) هه هه هه این طفلی نمک مملکته آقا .. این نباشه این همه خبرگزاری به کی بخندن ؟ هه هه هه

مجتبی : ببند ... ( محمود ساکت می شود )

سید علی : مجی ... ( اخم می کند )

مجی : چشم پدر ...

مموتی : شما دقیقا از چی می ترسید ؟

سید علی : بابا اینطور که این ملعون پیش گرفته می ترسم همه ی ماها محکوم بشیم به جان سپردن در آغوش این دایناسور

مجتبی : شما نگران جنتی هستید ؟؟؟ همین فردا به بر و بچ سپاهم دستور می دم از اون قرص های جدید که وارد کردیم بریزن توی چایی اش قاطی تل بده بالا و فاتحه

سید علی : آورین آورین ... خیالمان راحت شد پسر

مموتی : پسر کو ندارد نشان از پدر ...

سید علی : مجی ...

مجتبی : جونم پدر ؟

سید علی : توی چای مموتی ما هم بینداز ... جدیدا پر رو شده پاشو از گلیمش بیشتر دراز کرده هه هه هه

مجتبی : رو چشمم پدر ... خیلی وقت بود منتظر دستور بودم

مموتی : آقا ... گه خوردم رو برای همین جاها ساختن دیگه ... گه خوردم ...

سید علی : امانت دادیم ... گم شو ...

مجتبی : پدر ...

سید علی : تو به کارت برس بچه

مجتبی : چشم


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر