۱۳۹۰ آذر ۱۵, سه‌شنبه

کربلای من ایران است


        حسین من نسرین ستوده است ؛

         زنی که سلول های سیاه را با استقامتش شکست و با اندیشه اش مرزهای ظلم را شکافت ... ...

         زینب کربلای من نداست ؛

         او که گلوی تشنه اش طعمه ی تزویر شیخ های شمر صفت سرزمینم شد و فریاد زد ..

         عباس من سهراب است ؛

         او که خونش سرزمین مرا نینواتر از کربلا کرد ...

         علی اکبرم ترانه است ؛

         او که صد چاک تر شد و تجاوز را تحقیر کرد ...

        علی اصغرم نوزادی است ؛

        که هنوز در شکم مادرش بود که شکار گلوله ی پاسداری شمر تر از شمر شد ...

        کربلای من ایران است ؛

        ایرانی که آب هست ولی شیخ دزد بسیار است

        ایرانی که نان هست ولی شیخ دزد بسیار است

        ایرانی که آزادی ...

        آزادی در سرزمین من سالهاست که کربلا تر از نینوا شده است بدست شیخ دجال ...

        کربلای من ...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر